lørdag 5. januar 2013


 

Velkommen til Rektors refleksjoner!

Godt nyttår til alle sammen, og velkommen som leser av Rektors refleksjoner, der jeg ønsker å kommentere og belyse forhold jeg opplever i skolehverdagen og saker som generelt vedrører skole
Alle har et forhold til skolen. Som tidligere skoleelev, som nåværende elev, som forelder, som politiker, som samfunnsengasjert, som lokalpatriot. Alle er enige om at det er viktig at Brønnøysund videregående skole er et sted der den enkelte elev og ansatt kan utvikle seg faglig, sosialt og personlig. Likeledes deler alle oppfatningen om at BVS skal bidra til den ønskede utviklingen på Sør-Helgeland og i Nordland. Derfor er det viktig at vi alle har et positivt syn på Brønnøysund videregående skole. Mitt håp er at denne bloggen kan bidra til dette.
Min intensjon er at nye innlegg legges ut minst et par ganger i måneden.  Jeg håper at innleggene blir kommentert, og at uansett om kommentarene er kritiske eller bifallende så vil de bidra til en større positiv oppmerksomhet rundt skolespørsmål generelt og BVS spesielt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar